搬走四十年的家,留下的只有思念‥‥

2009年2月15日 星期日

"搬走四十年的家, 牛頭角告別晚會"(15/2@興記) - 完滿結束

是次晚會得以順利完成,需要鳴謝以下單位及個人:(排名不分先後)

興記茶餐廳 - 老闆恒哥無條件借出場地,伙計們熱情招待,感激>_< 牛頭角明愛社區中心 - 提供了包括projector, notebook, mics, marker和label等器材,並得到阿安、cat姑、朱姑娘、ka chun, vincent,阿邦等等的協助,多謝妳地^_^

阿Dan - 借出關於牛頭角下村一區的情景訪問DVD"物以情聚35年",令晚會生色不少~_~

Vincent, Ronald - 協助拍攝錄像,多謝^^

Dan, Ricky - 大會攝影工作,感謝呀>_< 多謝我家姐即係今次晚會既副召集人Angel,負責了籌備、聯絡和接待等工作,辛苦哂~

最後當然要多謝一班舊街坊既出席,你地創造了奇蹟﹗由素未謀面既facebook網友,到今晚透過分享和交流,去告別一個陪伴大家成長既舊社區,像你我呢啲小人物既一些生活片段,卻見証咗牛頭角呢個舊社群既最後歲月,係度我搵到人情味,也搵到久違咗既互助精神,更加搵到拆不走既集體回憶,我覺得今夜的牛頭角係特別美麗^^

**備註:未能抽空出席或海外網友注意,是次晚會的照片和錄像將陸續上載至本group,詳細留意group告示和通訊,謝謝﹗**

LEO LEE (李穎忠)
"我們都是在牛頭角長大的"召集人

3 則留言:

  1. 我1968年開始住廉租屋一座(即係上邨)住到大約1990,屋企人亦都响1997前搬離,最可惜上邨拆時都無特別留意 >.<

    下邨比我最深印象係地下條長走廊,落雨就係用呢啲通道由地鐵行番屋企!另外就係長時間開放嘅廁所 XDD

    回覆刪除